loading...
سارنت(عکس ها و کلیپ های لو رفته و جنجالی)
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 161 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

پدیدار کردن فایل های نا پدید شدنبه نظر می رسد شما از آن دسته افرادی هستید که خیلی زیاد با حافظه ی فلش یو اس بی  فایل هاتون رو  جابه جا می کنید احتمالا تا به حال این اتفاق بد برای فایل های شما افتاده  که فایل های داخل فلشتون ناپدید شدن. بعضی از ویروس ها از این ترفند ها برای اذیت کردن کاربران کامپیوتری استفاده می کنند.اما اگر شما با چنین اتفاقی مواجه شدید نگران نباشید چون با چند خط دستور ساده که ما به شما آموزش میدیم می توانید فایل هایتان را دوباره پدیدار (Unhide) کنید.

Admin بازدید : 201 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بدون نیاز به نرم افزار خاصی و از طریقی ترفندی ساده فایلهای خود را مخفی سازید. جالبی این ترفند اینجاست که همگی افراد میتوانند آیکون این فایل را مشاهده کنند اما فقط فقط خود شما قادر خواهید بود که آن را اجرا یا نمایش دهید. همچنین با این کار دیگر فایل مورد نظر در Search ویندوز نیز نمایان نخواهد شد.


Admin بازدید : 343 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

بدین منظور:

ابتدا به صفحه دسکتاپ مراجعه کنید.

اکنون کلید PrtScr را بر روی کیبورد بزنید و از صفحه دسکتاپ عکس بگیرید.

از منوی Start به All Programs > Accessories رفته و بر روی Paint کلیک کنید
Admin بازدید : 2032 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (1)
در این میان موتورهای جستجو، ابزار اصلی بازیابی اطلاعات در اینترنت محسوب می شود. گوگل به عنوان یک موتور جستجوی رایگان و قوی، بیشترین درصد جستجوهای وب را به خود اختصاص داده است. اما با افزایش هر روزه حجم اطلاعاتی که گوگل برایتان جستجو می کند، توانایی شما به عنوان کاربر در جستجوی حرفه ای یاریتان خواهد کرد تا در سریع ترین زمان ممکن به هدفتان برسید.

 

 

روش های
Admin بازدید : 2289 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (1)

امشب ميخوام ترفندي جالب يعني  بازيابي اطلاعات کامپيوتر (رکاوري) بدون  نياز به هيچگونه نرم افزار را به شما کاربران گرامي آموزش بدم اين ترفند به همراه عکس بوده و فعلا فقط براي ويندوز ايکس پي قرار داده ميشود

اگر با مشکلي روبر شديد بگيد که در اسرع وقت به شما پاسخ داده مي شود

Admin بازدید : 665 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (1)

بسیاری از مشکلاتی که امنیت سیستم کاربران و همچنین حریم شخصی آنان را به خطر می اندازد بر اثر ناآگاهی از الزامات و اصول اولیه به وقوع می پیوندد. در این ترفند قصد داریم به معرفی 10 توصیه برای بالا بردن امنیت رایانه و کاربر بپردازیم. با رعایت این نکات می توانید امنیت حریم شخصی خود و رایانه ی خود را به حدأکثر برسانید.

Admin بازدید : 1442 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)
اینجا قتلگاه امنیت ویندوزه.خوش اومدید. امروز میخوایم تیغ رو بیخ گلوی ویندوز بکشیم. امروز میخوایم به صورت ۱۰۰٪ به اکانت ADMINISTRATOR ویندوز نفوذ کنیم.
بریم سراغ داستان.
فرض کنیم میریم خونه کسی. طرف خونه نیستش. کامپیوترش تو اتاقشه. روشن میکنیم. یه ویندوز ایکس پی بیشتر نداره. وقتی بالا میاد میگه فقط یک اکانت روشه به اسم ADMINISTRATOR که اونم پسورد داره. ما میخوایم واردش بشیم بدون اینکه بعدش ازمون رد پایی به جا بمونه.بدون اینکه به نرم افزارهایی که اون طرف تو ویندوزش نصب کرده آسیبی وارد بشه
Admin بازدید : 177 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)


با توجه به این نکات ضروري شاید بتوانيد موجودی حساب خودتون را از شر سارقان مجازی و کسانی که قصد سرقت اموالتان را دارند نجات بدهيد.



توصیه می گردد طول کلمه رمز حساب شما حداقل ۸ کاراکتر و ترکیبی از حروف، اعداد و کاراکترهای ویژه نظیر @، % و غیره باشد، همواره از عدم نصب Key logger های سخت افزاری و نرم افزاری بر روی رایانه خود اطمینان حاصل نمایید.


Admin بازدید : 184 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
حتمالا شما هم به سايتهايي مراجعه كردين که هنگام راست کليک اخطار ميده ,كه نمي تونيد از منوهاي راست كليك استفاده كنيد .
 

  

البته اين روش هاي جلوگيري از راست كليك اصلا مفيد نيستن چون به هر حال كل صفحات سايت همراه با محتوي سايت توسط مرورگر در داخل History ثبت ميشن .

Admin بازدید : 221 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)
آيا دوست داريد بدون داشتن هيچ برنامه و نرم افزار خاصی بفهميد چه كساني با چه ID هايي پشت سيستم شما به اينترنت وصل شده اند يا از اون جالب تر با چه كساني چت كرده اند؟!

Admin بازدید : 237 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

ساخت فولدری که نه پاک  بشود و نه بتوان نامش را تغییر دادپاک کردن و تغییر دادن نام فایل ها و فولدرها یکی از کارهای روتین و ساده برای کاربران رایانه محسوب می شود. در این بخش با ترفندی آشنا می شویم که به کمک آن، می توان فولدری ساخت که نه قابل پاک شدن باشد نه تغییر نام.

Admin بازدید : 214 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

به احتمال زیاد شما نیز در جریان آغاز به کار گراف سرچ فیس بوک هستید. به کمک گراف سرچ شما به راحتی می توانید بسیاری از دوستانتان و آشنایان احتمالیتان را پیدا کنید.

 

Admin بازدید : 239 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (1)

اولین قدم برای افزایش بازدید یک سایت یا وبلاگ این است که آن سایت یا وبلاگ را به موتور های جستجوگر معرفی کنیم تا از طریق این سایت های جستجوگر بازدید کنندگان به سایت شما منتقل شوند

Admin بازدید : 415 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

کروم اصولا مرورگر سبکی است و پردازنده و رم سیستم را زیاد اشغال نمی کند و با سیستم های که ضعیف و قدیمی به راحتی کنار می آید. بعضی مواقع بیش از ۱۵ یا ۲۰ تب را باز می کنیم بدون اینکه سرعت سیستم کاهش پیدا کند و یا خود کروم دچار کندی در پاسخ دهی به فرمان ها شود . اما گاهی اوقات با باز کردن ۵ یا ۶ تب مشاهده می کنم که کروم به شدت کند می شود . در این بین مشکل میتواند از دو مورد باشد :

چطور می توان سرعت گوگل کروم را افزایش داد و آن را بهینه کرد؟ آموزش تصویری

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 330
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 543
  • بازدید ماه : 1,426
  • بازدید سال : 11,129
  • بازدید کلی : 555,925