زمان جاري : دوشنبه 11 تیر 1403 - 12:04 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / امنیت و مقابله با نفوذ / ترفندی برای گرفتن دزد وای فای (جا نمونی)
ارسال پاسخ جديد
ترفندی برای گرفتن دزد وای فای (جا نمونی)
تعداد بازدید: 52
mohsenah آفلاين


ارسال‌ها : 330

عضويت:31 /4 /1392

سن: 20

شناسه ياهو:

تشکرها : 24

تشکر شده : 49

ترفندی برای گرفتن دزد وای فای (جا نمونی)

اینترنت، پدیده نوظهوری است که زندگی و کسب و کار بسیاری از انسان ها را تحت سیطره خود در آورده است. در دنیای مجازی، می توان بهترین مقاله ها و کتاب ها را از همه جای دنیا پیدا کرد و خواند. دنیای بزرگ واقعی با اینترنت، دهکده کوچکی می شود که قوم و نژاد و سفید وسیاه نمی فهمد. همه از جنس هم هستند، درست برعکس دنیای واقعی. مطالب آموزشی، کتاب، مقالات تحقیقاتی، موسیقی، فیلم، سرگرمی و هزاران چیز دیگر در این دنیا، برای انواع سلیقه ها و نیازها وجود دارد.
تقریبا از سال 2009 میلادی همه بخش های اینترنت، شکل امروزی خود را پیدا کردند. البته در آن زمان، برای هر دقیقه استفاده از اینترنت باید پول پرداخت می کردید و هیچ گزینه دیگری نیز وجود نداشت. اما از آنجاکه فناوری به سرعت در حال رشد و پیشرفت است، هزینه های اینترنت نیز کمتر و دسترسی به آن آسان تر شد. اینترنت نیز در فناوری های جدید غرق و روز به روز بهتر شد. یکی از بهترین پیشرفت های آن را می توان ارتباطات دیجیتال بی سیم یا همان وای فای دانست.
این روزها، تقریبا در همه کافی شاپ ها، رستوران ها، کتابخانه، فرودگاه، نمایشگاه ها و ... اینترنت بی سیم ارایه می شوند. کافیست اسمارت فون، تبلت یا لپ تاپ داشته باشید تا از سرویس های آنلاین بهره ببرید. استفاده روزانه از اینترنت جزو جدانشدنی زندگی بسیاری از ما شده است. به ویژه خدمات بی سیم ارتباطی، این استفاده را بیش از پیش گسترش داده است. وای فای، فناوری همین 10 سال گذشته است. یعنی کاملا نوپا ولی همه گیر و محبوب است. متاسفانه اینترنت با همه مزایایش، مشکلاتی نیز دارد. از جمله باید به استفاده از وای فای دیگران بدون اجازه اشاره کرد. در واقع همان دزدی وای فای منظورمان است. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که تصور می کنند افرادی بدون اجازه از وای فای آنها استفاده می کنند، این مطلب حتما برایتان مفید است.
هنگامی که دزدهای اینترنت، از وای فای شما استفاده می کنند، پهنای باند اینترنت را کاهش می دهند. از همه بدتر اینکه می توانند اطلاعات فردی شما را از کامپیوتر شخصیتان بیرون بکشند یا آن را به ویروس های مخرب آلوده کنند. خیلی نگران نباشید. در اینجا راه های مقابله با این دزدها را در اختیار شما قرار می دهیم.

دست در دست هم دهیم
انجمن را کنیم آباد


چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 10:39
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: